اخبار رمز ارز

با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود ، میزان عرضه چقدر سود دارد؟

عرضه در سود

با نزدیک شدن به بالاترین سطح قیمت بیت کوین ، شاهد افزایش سود سرمایه در گردش به %100 خواهیم بود. از همه مهمتر ، شاهد افزایش عرضه دارندگان بلند مدت به محدوده سود بیشتر خواهیم بود. از آنجایی که دارندگان بلند مدت بازار را با 81 درصد سرمایه در گردش هدایت می کنند ، شناسایی رفتار کسب سود آنها برای پی بردن به زمان سرد شدن بازار، با شروع افزایش قیمت ها به بالاترین سطح ، کلیدی است. دارندگان بلندمدت متوجه شدند که سودهای هنگفت از اوج قیمت قبلی به بازار اسپات این نشانه را داد که همزمان با تسلط بازارهای مشتقات ، سرد شوند.

در حال حاضر ، 95.2 درصد از کل عرضه بیت کوین در سود است. در طول صعود مجدد بازار گاوی، عرضه می تواند بیش از 95 در سود،  برای چند هفته قبل از افت سالم،  بماند. حتی پس از این کاهش ها این رویه می تواند ماه ها در چرخه بازار گاوی وجود داشته باشد.

عرضه در ضرر

عرضه بیت کوین در زیان به پایین ترین سطح در شش ماه گذشته رسیده است. هر دارنده ای که بخواهد با هزینه سرسام آور خارج شود ، به احتمال زیاد در روزها/هفته های آینده فرصت خواهد داشت.

با افزایش شدید دارایی های دارندگان های بلندمدت از اواسط سال 2021 ، درصد عرضه صاحبان مزبور همچنان به بالاترین سطح خود می رسد.

یک نگاه متفاوت (معکوس) نشان می دهد که درصد عرضه دارندگان کوتاه مدت نمایانگر فشار بی سابقه بر عرضه در حال حاضر است. سوابق نشان می دهد ، وقتی عرضه دارنده کوتاه مدت تقریباً به 20 درصد می رسد ، حرکت بیت کوین به سمت بالا می رود.

همچنین بخوانید:   ارتقاء Dencun، BTC به زیر 65000 دلار کاهش می یابد، ETF

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا