اخبار رمز ارز

همزمان با سقوط قیمت بیت کوین و اتریوم، کوین Pmail امروز بیش از 1800٪ به دست آورد

این آخر هفته، بازارها به طرز باورنکردنی در رکود هستند و بیت کوین و اتریوم به کاهش شدید خود ادامه می دهند. از طرف دیگر، یک کوین Web3 که اخیراً منتشر شده است به نام Pmail در 24 ساعت گذشته بیش از 1800٪ افزایش یافته است. بیایید به این کوین Web3 نگاه کنیم و ببینیم چرا قیمت آن در حال افزایش است؟

Pmail (PML) چیست؟

شبکه Pmail که در 20 ژانویه راه اندازی شد، خود را به عنوان اولین برنامه ایمیل NFT بر اساس Web3 معرفی می کند. شبکه Pmail از فناوری Dfinity استفاده می کند و به نظر می رسد به عنوان یک پورتال اصلی برای دنیای بلاک چین عمل کند.

Pmail به دنبال توانمندسازی کاربران خود با کنترل داده ها و کلیدهای خصوصی است. علاوه بر این، کاربران می توانند آینده Pmail را از طریق سیستم مدیریت جامعه خود تعیین کنند.Pmail متعهد است که با حفظ یکپارچگی و امنیت داده ها، یک سرویس ایمیل دائمی بدون سرویس متمرکز را به کاربران ارائه دهد.

سرویس‌های پست الکترونیکی Pmail از یک آدرس ایمیل منحصر به فرد برای شناسایی کاربران خود استفاده می‌کنند .

]آدرس ایمیل[نشان دهنده آدرس زنجیره ای منحصر به فرد کاربراست. از آنجایی که استفاده از آدرس های طولانی در این سیستم امکان پذیر نیست، Pmail دارای یک سیستم مستعار است که به کاربران امکان می دهد آدرس زنجیره ای خود را جایگزین کرده و از افشای آن در معرض عموم جلوگیری کنند.

Pmail یک نسخه آزمایشی داشت که کاربران می‌توانستند آن را بررسی کنند و یک حساب ایمیل آزمایشی روی پلتفرم آن راه‌اندازی کنند.

چرا قیمت Pmail (PML) در حال افزایش است؟

سرویس پست الکترونیکی Web3 Pmail یک ایده باورنکردنی است که تقاضای بسیاری دارد. به جز این، کاربران رمزارز زیاد طرفدار خدمات پست الکترونیکی قدیمی نیستند که داده‌های کاربران را جمع‌آوری و ذخیره می‌کند.

ارزش فعلی 45 Pmail میلیون دلار با حجم معاملات 24 ساعته 621 هزار دلار است. از آنجایی که PML یک توکن BEP-20 است که در حال حاضر فقط در PancakeSwap موجود است، تمام حجم از آن DEX می آید.

ارزش فعلی 45 میلیون دلار نسبتاً بالا است اما منطقی است زیرا این پروژه دارای محصول قابل دوام است که به طور قابل توجهی اعتماد سرمایه گذاران را افزایش می دهد.

در زمان نوشتن این مقاله، PML با قیمت 0.000016 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 1800٪ افزایش یافته است! به نظر می رسد که با بازار نزولی ارزهای دیجیتال، معامله گران به سمت کوین های تازه عرضه شده برای محافظت از ارزهای خود هجوم آورده اند و به نظر می رسد Pmail گزینه محبوب جدیدی است.

 

منبع خبر : https://cryptonews.net/en/news/altcoins/3058813/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا