اخبار رمز ارز

با رسیدن بیت کوین به 60000 دلار ، سه آلت کوین بازار گاوی خواهند داشت

یک استراتژیست و معامله گر ارزهای رمزنگاری شده می گوید با رسیدن بیت کوین به نقطه بعدی مقاومت خود ، انتظار دارد قیمت های سه آلت کوین دیگر به لرزه دربیاید.

این تحلیلگر که در محافل رمزنگاری به نام کاپو شناخته می شود به 177،400 دنبال کننده خود در توییتر گفت که پیش بینی می کند بیت کوین به زودی به 60،000 دلار می رسد و پس از آنکه ماه های آینده  به 100،000 دلار برسد ، ناگهان ریزش می کند.در مورد بازار آلت کوین ، کاپو نموداری را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد تسلط بیت کوین بر کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در بالاترین سطح مقاومت خود قرار دارد.

این معامله گر معتقد است که تغییراتی در راه است.

با گرم شدن بازار کلی آلتکوین ، کاپو بیشترین سود بالقوه را برای پولکادات (DOT) ، و پس از آن کاردانو (ADA) و اتریوم (ETH) می بیند.

کاپو در نموداری خوش بینی به روند صعودی را نشان می دهد و می گوید : ” معاملاتDOT/BTC  بسیارزیاد صعودی است.  معاملاتADA/BTC بسیار صعودی است و معاملاتETH/BTC صعودی است. “

وی می افزاید: ” من نسبت به بازار صعودی آلت کوین ها خوش بین هستم”

در زمان نگارش این مقاله ، پروتکل قابلیت همکاری زنجیره ای DOT در هفته گذشته 24.9 درصد افزایش یافته و 40.58 دلار ارزش دارد.

پلتفرم غیرمتمرکز مقیاس پذیر ADA قیمتی برابر با 2.20 دلار دارد که تقریباً مشابه یک هفته پیش است.

بر اساس گزارش CoinGecko ، بلاکچین متن باز قراردادهوشمند اتریوم 6.2درصد از پنجشنبه گذشته افزایش یافته است که در حال حاضر 3813 دلار ارزش دارد.

کاپو تشریح می کند که چرا فصل جدیدی را برای آلت کوین ها در حال آماده شدن می بیند.

وی افزود : ” در حال حاضر بیت کوین سناریوی بازارصعودی گاوی را تأیید می کند و احتمالا در چند ماه آینده هدف 100 هزار دلار و هدف های بالاتر را می زند. این موضوع می تواند دلیل کاملی را برای افراد ایجاد کند تا خیالشان راحت باشد و شروع به حدس و گمان زدن در مورد آلت کوین ها کنند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا