اخبار رمز ارز

با خرید در کف LINK ، نهنگ های چین لینک در حال حاضر 431 میلیون دلار LINK دارند

تحلیلگر داده های زنجیره ای ، Santiment ، در توییتر اعلام کرد که نهنگ های رمزنگاری شده همچنان در حال خریدLINK در کف قیمت هستند و بیش از پانزده درصد از عرضه LINK را به دارایی های خود در چند ماه گذشته اضافه کرده اند.

نهنگ های معامله گر سرشان شلوغ است

تیم Santiment توئیت کرده است که در حالی که  هفدهمین ارز رمزنگاری شده ، چین لینک ، در پایین ترین قیمت 25.70 دلار معامله می شود ، سرمایه گذاران و معامله گران بزرگ ارزهای رمزنگاری شده ، معروف به نهنگ در حال خرید آن درکف قیمت هستند.

علیرغم نوساناتی که کوین ها طی چهار ماه گذشته نشان دادند ، نهنگ ها 15.2 درصد از عرضه LINK را خریداری کردند . بالاترین پیک قیمت LINK در این مدت 34.78 دلار در 6 سپتامبر بود و پایین ترین مبلغ  13.78 دلار در 13 جولای بود.

در حال حاضر ، کیف پول های با 1 تا 10 میلیون LINK دارای  167.7 میلیون توکن هستند. این مبلغ معادل 431 میلیون دلار است. به طور کلی ، این کیف پول ها در حال حاضر 16.8 درصد از منابع LINK را در اختیار دارند.

10 نهنگ برتر LINK ، 62.7 درصد از عرضه را در اختیار دارند

پیش از این ، Santiment گزارش داده بود که 10 نهنگ برتر جین لینک برای مدت طولانی تمایل نداشتند که دارایی های رمزنگاری شده خود را حفظ کنند و انبارهای LINK خود را به صاحبان کیف پول های کوچکتر دوباره توزیع می کردند.

LINK در حدود 51 درصد کمتر از بالاترین سطح خود در ماه می امسال به مبلغ 52 دلار است و در حال حاضر 25.7 دلار معامله می شود. همانطور که قبلا اتفاق افتاد ، LINK 73.72 درصد کاهش یافت و در ژوئن به پایین ترین سطح خود به 13.7 دلار رسید.

در 15 سپتامبر ، مشارکت چین لینک و کاردانو در اجلاس کاردانو 2021 اعلام شد. بزرگترین بلاکچین اثبات سهم قصد دارد از قدرت اوراکل های چین لینک برای ایجاد قراردادهای هوشمند پیشرفته استفاده کند.با این حال ، این موضوع هیچ تاثیری بر قیمت LINK نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا