اخبار رمز ارز

با ادامه روند کاهشی بیت کوین قیمت آن ممکن است به 40 هزار دلار برسد

قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه جلسه دسامبر FOMC فدرال رزرو برای تایید مجدد برنامه های کاهش ترازنامه و افزایش نرخ بهره در سال 2022 قرار گرفته است، سطح حیاتی 44000 دلار را از دست داد.

پس از این اخبار، بازار سهام اصلاح شد و همچنین بازار کریپتو با بیت کوین، 330 دلار از ارزش بازار خود را تنها در 30 دقیقه کاهش داد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، به جز استیبل کوین ها سایر 10 ارز دیجیتال برتر به رنگ قرمز تیره هستند.

این امر چشم‌انداز خرس‌ها را تأیید می‌کند و ممکن است در سال 2022 بازار کریپتو خرسی را تجربه کنیم.

با این حال، چشم انداز کوتاه مدت برای ارزهای دیجیتال بزرگ به اصلاح عمیق تر در کوتاه مدت اشاره دارد.

قیمت بیت کوین می تواند 7.5 درصد کاهش یابد و به 40000 دلار برسد

سقوط بازار کریپتو در روز چهارشنبه به زیر خط حمایت افقی  در مثلث نزولی بود که در نمودار چهار ساعته مشخص است.

از دست دادن حمایت فوق‌الذکر در 45645 دلار برای خرس‌ها بسیار مهم بود زیرا قیمت بیت کوین از محدوده الگوی نمودار حاکم فرار کرد.

هدف الگوی نمودار مثلث نزولی 40011 دلار است. بنابراین، اگر اصلاح قیمت فعلی بیت کوین ادامه یابد، برای نشان دادن هدف الگوی نمودار دقیقاً بالای 40000 دلار کاهش بیشتری پیدا می کند.

اگر این اتفاق بیفتد، قیمت BTC/USD تقریباً 7.57٪ از قیمت فعلی به حدود 43308 دلار، کاهش می یابد.

توجه داشته باشید که ورود شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) به ناحیه منفی این چشم انداز نزولی را تأیید می کند. همچنین، دیروز زمانی که میانگین متحرک نمایی 12 چهار ساعته (EMA) به زیر 26 EMA رسید، MACD فراخوانی برای فروش بیت کوین ارسال کرد که نشان می‌دهد حرکت بازار قرمز شده است.

همچنین بخوانید:   بیت کوین در سال 2024 به 150 هزار دلار می رسد

ورود RSI به منطقه اشباع فروش نشان می دهد که خرس ها در حال حاضر کنترل قیمت بیت کوین را در دست دارند و به چشم انداز نزولی اعتبار می بخشند.

RSI بیش از حد فروش نشان می دهد که فشار فروش ممکن است به زودی از بین برود و به معکوس شدن روند قیمت در آینده نزدیک اشاره کند.

اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین ممکن است برای بازیابی سطح حمایت 44000 دلاری افزایش یابد، که ممکن است گاوها را برای خنثی کردن ضررهای دیروز تقویت کند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا