اخبار رمز ارز

با آپدیت جنجالی آکسی اینفینیتی توکن های AXS و SLP هفت درصد کاهش پیدا کردند

توسعه دهندگان بازی آکسی اینفینیتی محبوب ترین بازی NFT در اکوسیستم رمزنگاری اخیرا در پستی با خوشحالی بیان کردند که هیولاهای مبارزه کننده این بازی،  پر فروش ترین مجموعه NFT در تمام دوران بوده و از بازیکنان برای این دستاورد تشکر کردند.

اکنون ، تنها دو هفته پس از آن پست ، تیم آکسی اینفینیتی آپدیت ورژن جدید 1.1.0a را با تغییراتی در پویایی بازی و غیره اعلام کردند و  این خبر برای عده ای خوش آیند نبود.

آپدیت جنجالی 1.1.0a

به روز رسانی بازی از سه جنبه اصلی تشکیل شده است.داولین ، تغییرات تکنولوژیکی ورژن قبلی است : تیم آکسی اینفینیتی  تغییراتی را در Ronin Block Explorer همراه با رفع برخی از باگ های بازی اعمال کرده است. مهم است که به خاطر داشته باشید که اخیراً جف زیرلین ، سرپرست توسعه بازی خبر داد که تیم به همراه صرافی  DEX ترتیبی داده است تا مبادله توکن ها در داخل اکوسیستم آکسی اینفینیتی تسهیل شود.

تغییر دیگر ، تغییراتی در اقتصاد بازی بود: توسعه دهندگان کاملاً در جهت بهینه سازی مسائل اقتصادی مربوط به توکن بازی تلاش کرده اند. اخیراً به بازیکنان و معامله گران این امکان داده شده است که توکن حاکمیت را بتوانند سهام گذاری کند. Cryptopotato یک راهنما در مورد چگونگی سهام گذاری آکسی اینفینیتی منتشر کرد.

علاوه بر این ، این به روز رسانی تغییرات بیشتری را در بخش اقتصادی بازی به ارمغان می آورد: پس از به روز رسانی ، هنگامی که کسی یک Axie را بفروشد ، مرحله هیولا به طور خودکار به مرحله 1 بازگردانده می شود. همچنین در این ورژن جدید بازیکنانی کمتر از MMR 800 دارند ، امکان دریافت هرگونه پاداش از بازی در حالت های ماجراجویی و آرنا یا حتی تکمیل ماموریت های روزانه را ندارند.

این تصمیم بر بازیکنان جدید و بازیکنان مرتبه پایین و همچنین کسانی که تصمیم گرفته اند تمرکز خود را بر روی حالت ماجراجویی بگذارند ، تاثیر گذاشت و باعث شد مبارزات را کنار بگذارند.

این تغییر واکنش های متفاوتی به همراه داشت ، اما ظاهراً مردم با ناراحتی آن را پذیرفته اند. در حالی که برخی ادعا می کنند که این تغییرات ضربه ضعیفی به ربات ها و مزرعه داران SLP است . تعداد قابل توجهی از کاربران شکایت کردند که توسعه دهندگان به بازیکنان تازه کار آسیب می رسانند – که توسعه دهنده اصلی آکسی اینفینیتی  خودش این مطلب را که شروع به بازی بسیار دشوارتر می شود را تایید کرده است .

 AXS و SLP به اخبار آپدی واکنش نشان می دهند

به نظر می رسد AXS در کل به اخبار نسبتاً واکنش خوب نشان داده است (هرچند که بلافاصله پس از اعلام ، قیمت ها فورا کاهش یافت). توکن حاکمیتی از 28 سپتامبر بالاتر از EMA20 باقی مانده است که نشان دهنده روند صعودی در بازار است.

آخرین کندل روزانه با رنگ قرمز بسته شد و افت 7.88- درصد داشت که تقریباً به طور کامل سودهای 14 اکتبر را لغو کرد. AXS در حال حاضر با قیمت 127 دلار معامله می شود ونمودار شمعدان جدید درحال شکل گیری نشانه هایی از بهبود دوباره را نشان می دهد.

SLP اما داستان دیگری است. SLP توکن ای است که بازیکنان به عنوان پاداش برای پیروزی در نبردها یا انجام ماموریت های روزانه دریافت می کنند.

قیمت SLP در سقوط بوده و از 28 جولای زیر EMA20 باقی مانده است. در 4 اکتبر قیمت بالاتر رفت و توکن طی هفته گذشته بسیار نزدیک به آن باقی ماند.

SLP در حال حاضر در 0.07 دلار معامله می شود که در آخرین نمودار شمعدان روزانه 7.55- درصد کاهش یافته است.

اگرچه برای نتیجه گیری زود است ، اما به نظر می رسد تصمیم گیرندگان بازی نسبت به خود بازیکنان از این به روزرسانی جدید هیجان زده تر هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا