اخبار رمز ارز

بانک انگلستان در تلاش برای خرید بیت کوین قبل از رسیدن به 1 میلیون دلار

مکس کیزر ، کارشناس بیت کوین می گوید که بانک انگلستان  در تلاش است تا بیت کوین را قبل از معامله این دارایی در 1 میلیون دلار خریداری کند.

کایزر خاطرنشان می کند که پذیرش احتمالی بیت کوین توسط بانک انگلستان بخشی از این تصور گسترده است که این دارایی بانک های مرکزی را “کشته” است.

او اظهار می کند که بانک انگلستان در حال بررسی پذیرش بیت کوین در فرآیندی است که شامل مراحل مختلف است ، که او آن را به پنج مرحله غم و اندوه تشبیه کرد. کیزر معتقد است که بانک اکنون در مرحله عصبانیت است.

وی گفت :” مرحله چانه زنی مرحله پذیرش ارز دیجیتال در بانک مرکزی خواهد بود و هنگامی که این امر شکست بخورد ، افسردگی رخ می دهد زیرا قیمت به  363000 پوند (500000 دلار) می رسد و پس از آن بانک مرکزی انگلیس در تلاش برای خرید بیت کوین قبل از آنکه قیمت هر کوین به 727000 پوند (1 میلیون دلار) برسد ، بر می آید.”

 

اظهارات وی پس از آن مطرح می شود که سر جان کانلیف ​​، معاون رئیس بانک مرکزی انگلستان اعلام کرده است که ارزهای رمزنگاری شده اقتصاد جهانی را تهدید می کند و خواستار تنظیم این بخش شد.

 

رویکرد سخت گیرانه بانک انگلستان به بیت کوین

به گفته کانلیف ​​، اگر مقررات سختگیرانه ای بر روی بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده اعمال نشود ، به طور کلی می تواند باعث سقوط مالی شود. وی بی ثباتی دارایی ها را دلیل اصلی ممنوعیت بیت کوین عنوان کرد. به گفته کانلیف:

“اما همانطور که بحران مالی به ما نشان داد ، شما نباید حتما بخش های بزرگ مالی را برای بی ثباتی در نظر بگیرید. بخش های کوچک در سال 2008 حدود 1.2 تریلیون دلار تخمین زده شدند.”

 

این مقام اظهار داشت که ریسک های بیت کوین برای بی ثباتی مالی می تواند به سرعت رشد کند و بر سیستم مالی عمومی تأثیر بگذارد. او گفت نگرانی اصلی این است که دارایی های رمزنگاری شده ارزش ذاتی ندارند و در برابر اصلاحات قیمت به طرز چشمیگیری آسیب پذیر هستند.

 

کانلیف ​​اذعان کرد که دولتها باید مراقب باشند که واکنش های بیش از حد نشان ندهند یا رویکردهای جدید را “خطرناک” طبقه بندی نکنند زیرا جنس آنها متفاوت است.

 

وی اظهار داشت که ارزهای رمزنگاری شده و فناوری پشت آنها پیشرفت اساسی در خدمات مالی ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا