اخبار رمز ارز

اگر ETF تأیید شود بیت کوین به پیک قیمت می رسد

جیم کرامر ، مجری برنامه Mad Money در شبکه CNBC ، با اندرو سورکین از برنامهSquawk Box  در مورد چشم انداز قیمت بیت کوین در صورتی که چهار ETF معاملات آتی بیت کوین هفته آینده مورد از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا  تایید شوند، صحبت کرده است.

کرامرهمچنین گفت اگر این اتفاق بیفتد نیمی از اتریومهای خود را نقد می کند.

کرامر می گوید ، تأیید ETF توسط  کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ، ممکن است بیت کوین را بالا ببرد.

کرامر در پاسخ به سوال سورکین اظهار داشت که بسیاری معتقدند اگر هفته آینده چهار ETF مبتنی بر بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تأیید شود ، بیت کوین ممکن است به پیک مبلغ کوتاه مدت یا حتی مبلغ بالای ماندگاربرسد.

وی گفت که هیأت تصویب ممکن است هفته آینده نه تنها یک بلکه چهار ETF معاملات آتی بیت کوین را تأیید کند.

با این حال ، وی اظهار داشت که مردم زودتر از موافقت احتمالی ETF در حال حرکت هستند.

با افزایش شانس تأیید ETF ، قیمت بیت کوین افزایش یافت و در صرافی بیت استامپ به بالاترین عدد چند ماهه اخیرخود رسید. این امر پس از انتشار گزارشی از سوی بلومبرگ اتفاق افتاد که اعلام کرد که تا کنون کمیسیون بورس و اوراق بهادار به تصویب چندین ETF معادلات آتی بیت کوین که در اوایل سال جاری به آن ارائه شده است ، اعتراضی نداشته است.

مقاله بلومبرگ اظهار داشت که اطلاعات توسط منابع متعددی که نزدیک به کمیسیون بورس و اوراق بهادار و موضوع مورد بحث هستند ، تأیید شده است.

اریک بالچوناس ، تحلیلگربزرگ ETF معتقد است که احتمال دارد چراغ سبز ETF های بیت کوین در حال حاضر به بیش از 90 درصد برسد. با این حال ، او هنوز آمادگی “بستن پرونده” را ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا