NFTاخبار رمز ارز

اپلیکیشن پر طرفدار Line در پلتفرم خود NFT ها را اضافه کرد

اپلیکیشن Line که در ایران هم طرفداران زیادی داشته و هنوز هم دارد گوی سبقت را از رقیبانش ربود و در اقدامی خلاقانه بخش جدید پلتفرمش را با عنوان LINE NFT راه اندازی کرد و برای شروع حدود چهل هزار NFT مختلف را به 90 میلیون کاربرش ارائه داده است.

اولین سری NFT ها ویدیوهایی از تئاتر یوشیموتو ژاپن  ، NFT داخلی این شرکت و همچنین تصویر شخصیت های انیمیشن معروف Patlabor the Mobile Police است و قول داده اند تا  موارد بیشتری در ماه های آینده عرضه خواهد شد. .

کاربران لاین، NFT های خریداری شده خود را در کیف پول LINE BitMa ذخیره می کنند، این کیف پول با مشارکت صرافی بیت مکس ارائه شده است.

به جز برنامه NFT شرکت لاین ، گزینه‌ دیگری نیز افزوده شده که به کاربران اجازه می‌دهد برای خرید  با رمز بومی LINK (LN)  امکان پرداخت داشته باشند و توکن بومی جدیدش را نیز معرفی کرده است.

لاین با راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال در سال 2018، از پیشگامان شرکت‌های فناوری بزرگ در ژاپن است که از فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین استفاده می‌کند.

با وجود قوانین سخت و سنگین در کشور ژاپن در خصوص ارزهای دیجیتال ،این NFTها در میان مردم ژاپن به طور عجیبی محبوب شده است. شرکت ژاپنی Nomura Holdingsدست به اقدام جذابی در صنعت NFT ها زده و  یک برنامه عملیاتی برای اجرای NFTs ایجاد کرده است.

در اوایل سال جاری، شرکت بزرگ تجارت الکترونیک ژاپنی Rakuten که اسپانسر بارسلونا هم بود، راه اندازی پلت فرم معاملاتی NFT خود را با نام Rakuten NFT اعلام کرد.

همچنین بخوانید:   سگا برنامه بازی را تغییر می‌دهد، بلاک چین را پس از فروش کاهش می‌دهد

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا