اخبار رمز ارز

اولین تاریخ ارتقاء Altair اتریوم 2.0 توسط بنیاد اتریوم تأیید شد

دنی رایان (Danny Ryan) در “اعلامیه شبکه Altair” از همه اپراتورهای گره اتریوم 0.2دعوت می کند که نرم افزار خود را ارتقاء دهند تا از عواقب خرابی اعتبارسنج جلوگیری شود.

Altair در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ (۵ آبان) فعال می شود

بر اساس پست وبلاگ رسمی آقای رایان، ارتقاء زنجیره فانوس Altair (مرحله اولیه ETH2) به صورت زنده در دوره ۷۴۲۴۰ در شبکه اصلی اجرا می شود. انتظار می رود این دوره در ساعت ۱۰:۵۶ صبح UTC در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ (۵ آبان) رخ دهد.

برای حفظ همزمان گره های خود با اجماع پس از Altair، اپراتورهای گره باید مشتریان خود را ارتقا دهند. نرم افزارهای ساخته شده برای همه مشتریان مانند Lighthouse ،Lodestar ،Prysm Nimbus ،Teku از طریق لینک های موجود در اطلاعیه در دسترس هستند.

مانند سخت افزارهای اتریوم ۱.۰، کاربران نهایی، دارندگان اتریوم، قراردادها و وضعیت شبکه PoW تحت تأثیر بروزرسانی ها قرار نمی گیرند.

ارتقاء اتریوم. 0.2   Altair برای پیشبرد منطق اقتصادی اعتبارسنجی شبکه و معرفی پشتیبانی مشتری برای اجماع اصلی آن طراحی شده است.

“به سوی ادغام”

بنیاد اتریوم برای اطمینان از امنیت و عملکرد شبکه پس از Altair، کمپین عیب یابی گسترده ای را راه اندازی می کند. قبل از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ (۵ آبان)، علاقه مندان به اتریوم می توانند اشکالات را فاش کرده و تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار پاداش دریافت کنند.

به این ترتیب، شبکه اتریوم ۲.۰ یک قدم به انتقال ETH1-ETH2 نزدیک می شود. تا زمان نگارش این مقاله، بیش از ۷/۸ میلیون اتر در قرارداد سپرده اتریوم0.2قفل شده است

همچنین بخوانید:   Chainlink و Polygon منتظر راه اندازی DeeStream هستند، InQubeta با سرمایه گذاری هوش مصنوعی به چالش می کشد

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا