اخبار رمز ارز

افزایش 97 درصدی ارز دیجیتال Secret

ارز دیجیتال Secret به مراتب بهتر از بیت‌کوین و اتریوم عمل کرده و با افزایش بزرگ هفت روزه از ارزش بازار 1,000,000,000 دلار فراتر می‌رود.

یک پروژه آلت‌کوین که دقیقاً بر محرمانگی تمرکز داشت، به‌تازگی به ۱۰۰ دارایی برتر ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار رسید.

بر اساس گزارش CoinGecko ، ارز رمزپایه به نام Secret (SCRT) در هفت روز گذشته 97 درصد افزایش یافته است و از حدود 4.50 دلار به قیمت فعلی 8.87 دلار جهش کرده است.

رشد سریع SCRT از بیت کوین  و اتریوم در همان بازه زمانی بسیار پیشی گرفته است که هرکدام به ترتیب حدود 1% و 11% افزایش داشته اند.

ارزش بازاراین آلتکوین در زمان نگارش این متن به 1,310,576,878 دلار رسیده است.

Secret که قبلا با نام Enigma شناخته می شد، در ابتدا قصد داشت ویژگی های حفظ حریم خصوصی را به پلتفرم های قرارداد هوشمند مانند اتریوم بیاورد.

ماموریت این پلتفرم از آن زمان به بعد شکل گرفت و Secret اکنون یک بلاک چین اثبات سهام است که برای پشتیبانی از اکوسیستم جدیدی از برنامه های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است که از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند.

این پلتفرم از Cosmos SDK و پروتکل اجماع Tendermint استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند توکن حاکمیتی SCRT را برای کمک به امنیت شبکه و کسب پاداش قفل کنند.

Secret می گوید در حال حاضر 13 برنامه غیرمتمرکز تا به امروز در شبکه در حال اجرا هستند.

«برنامه‌های Secret از قراردادهای هوشمند حفظ حریم خصوصی قدرتمند ساخته شده‌اند.

با استفاده از اهرم حریم خصوصی محاسباتی TEE (Trusted Execution Environments) و قراردادهای Secret کاربران وقتی که در حال کار با برنامه های Secret هستند به طور پیش فرض دارای حریم امن شخصی هستند .

Secret در اواخر سال گذشته از Enigma (ENG) به SCRT تغییر پیدا کرد و صرافی ارزهای دیجیتال Binance اولین صرافی بزرگی بود که از این دارایی جدید رمزنگاری پشتیبانی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا