اخبار رمز ارز

افزایش 111% توکن IOTX در هفته گذشته

IOTX، ارز دیجیتال بومی IoTex، یک پروژه زیرساخت بلاک چین با تمرکز بر اینترنت اشیاء، با افزایش رشد خود به عنوان بالاترین سود در هفت روز گذشته ، در میان 100 دارایی دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار گرفت.

بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap، توکن IOTXکه در جایگاه 72 قرار دارد، طی هفت روز گذشته  111% رشد کرد  واکنون با قیمت 0.21 دلار معامله می شود. در همین مدت، WAX با 61.6 درصد افزایش در رتبه دوم افزایش قرار گرفت.

شایان ذکر است، ارزش IOTX در ماه نوامبر پس از اینکه مشخص شد که تیم آن قرار است در رویداد DeFi Live در 10 نوامبر سخنرانی کلیدی داشته باشد، شروع به افزایش کردو بالاترین رکورد قیمت را در 0.25 دلار ثبت کرد.

علاوه بر این، این افزایش قیمت به دلیل تحولات شبکه نیز می باشد.  این تیم یه تازگی همکاری خود را با Travala.com و NOWPayments اعلام کرده است.

قیمت همچنین در زمان اعلان اینکه تیم توسعه IoTeX در حال ساخت یک پلت فرم بلاک چین با محوریت حریم خصوصی برای اینترنت اشیا است، افزایش یافت. انتظار می‌رود که به‌روزرسانی جدید، یک ساختار امن غیرمتمرکز برای همکاری‌های جدید و تبادل داده بین دستگاه‌ها، افراد و برنامه‌ها ایجاد کند.

به علاوه، IOTX پس از اینکه چین لینک اعلام کرد به زودی IoTeX را با اوراکل خود ادغام خواهد کرد، افزایش یافت. با توجه به اینکه چین لینک یک جامعه ارز دیجیتال بزرگ است، این توسعه برای IOTX بسیار بزرگ است.

 

ارزش فزاینده IoTeX همچنین می تواند به تعداد کاربرانی که به پلتفرم می پیوندند مرتبط باشد. به عنوان مثال، در عرض 28 روز، تعداد کاربران فعال 4608٪ افزایش یافت.

همچنین بخوانید:   407.4 میلیون DOGE بین کیف پول های ناشناس جابه جا شد

 

IOTX با وجود افت از رکورد قیمت،  صعودی باقی می ماند

علی‌رغم کاهش اندکی از بالاترین رکورد جدید IOTX ، بررسی اجمالی قیمت آن حرکت صعودی را نشان می‌دهد که ناشی از عملکرد مثبت اخیر این توکن است.

اگر توکن حرکت رو به بالا را حفظ کند، IOTX می تواند یک بار دیگر بالاترین رکورد را آزمایش کند. اما در صورت فروش طولانی‌ مدت در بازار، کوین احتمالاً به زیر سطح 0.2 دلار بازمی گردد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا