اخبار رمز ارز

افزایش قیمت بیش از 100٪ وان اینچ

وان اینچ ، یک تجمیع کننده DEX است که قیمت ارزهای دیجیتال ارزان را در صرافی های غیرمتمرکز انتخاب می کند، امروز صبح شاهد افزایش بیش از 100 درصد توکن حاکمیتی خود بوده است.

جهش کوتاه اما عمده در قیمت منجر به بالاترین قیمت جدید برای این توکن به مبلغ 8.65 دلار شد.

افزایش قیمت همچنین پس از یک هفته نسبتاً غیرفعال برای این توکن، که هفته گذشته را بین بالاترین قیمت 4.53 دلار و پایین ترین سطح 3.72 دلار سپری کرده است، رخ داد.

وان اینچ از 4.18 دلار به تقریباً 6 دلار در نیم ساعت افزایش یافت و سپس این توکن به بالاترین رکورد جدید خود رسید.سپس وان اینچ  از زمان رسیدن به بالاترین حد خود، اندکی عقب نشینی کرد و در حال حاضر با 6.87 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 65 درصد رشد داشته است.

افزایش وان اینچ همچنین در زمانی اتفاق می‌افتد که دیگر توکن‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) نتایج متفاوتی را در قیمت تجربه کردند.

 

حرکات قیمت DeFi

وان اینچ تنها توکن DeFi نیست که اخیراً ارزش آن افزایش یافته است.

توکن AAVE) ) از پروتکل وام دهی دیفای Aave نیز روند قیمتی مثبتی داشته است و طی یک ماه و یک هفته گذشته به ترتیب 5.8%  و 19.2% افزایش داشته است و تنها در 24 ساعت گذشته، AAVE با 27.2 درصد افزایش به قیمت فعلی خود یعنی 427 دلار رسیده است.

با این حال، امروزه همه توکن های DeFi در رنگ سبز نیستند.

Uniswap، یک صرافی غیرمتمرکز شناخته شده در جامعه کریپتو، در هفته گذشته در رکود بوده است و در هفت روز گذشته تقریباً 4 درصد و در 24 ساعت گذشته تقریباً 10 درصد کاهش یافته است. قیمت فعلی آن کمی بیش از 25 دلار است.

همچنین بخوانید:   بهترین توکن‌های DeFi در Uniswap، با کاهش بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافته اند

Sushiswap و Maker نیز در قرمز هستند.

Sushiswap که توسط بسیاری به عنوان نزدیکترین رقیب Uniswap شناخته می شود، در طول 24 ساعت گذشته 7 درصد و تنها در یک ساعت گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافته و به قیمت 10.90 دلار رسیده است.

Maker ، نهاد پشتیبان استیبل کوین غیرمتمرکز DAI ، به همین ترتیب با 8.6 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با قیمت کمی بیش از 2300 دلار دست و پنجه نرم می کند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا