اخبار رمز ارز

قدرت خرید استیبل کوینِ نهنگ ها در یک ماه بیش از 7 درصد افزایش یافت: افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

نهنگ هایی با دارایی USDT از 10هزار تا 10 میلیون دلار، در ماه گذشته 1.06 میلیارد دلار Tether به کیف پول خود اضافه کردند و قدرت خرید خود را 7 درصد افزایش دادند.

قیمت بیت کوین (BTC) در آخر هفته برای غلبه بر مقاومت 40000 دلاری تلاش کرد و در حال حاضر کمی بالای 38000 دلار معامله می شود. در زمانی که قیمت بیت کوین کاهش یافته، نهنگ ها شروع به جمع‌آوری استیبل کوین های بیشتری کرده‌اند.

طبق داده‌های Santiment، نهنگ‌های استیبل کوین با کیف‌پول‌های 10هزار تا 10 میلیون تتر (USDT) در ماه گذشته بیش از یک میلیارد دلار قدرت خرید پیدا کرده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهد که قدرت خرید این نهنگ ها تنها در یک ماه بیش از 7 درصد افزایش یافته است.
قدرت خرید به عنوان ظرفیت استیبل کوین ها برای خرید بیت کوین و در نتیجه بالا بردن قیمت آن تعریف می‌شود. هنگامی که قیمت بیت کوین پایین است، استیبل کوین می‌تواند سهم بیشتری از بیت کوین در گردش را خریداری کند و باعث افزایش قیمت شود، بنابراین قدرت خرید بالاست و بالعکس.

انباشت قابل توجه استیبل کوین توسط نهنگ ها نشان می‌دهد که آن‌ها منتظر خرید بیت کوین با قیمت پایین‌تر هستند که چشم انداز صعودی را برای بازار نشان می‌دهد. خروج بیت کوین از صرافی‌ها نیز این پیش‌بینی را شدت می‌بخشد
همبستگی نزدیک بیت کوین با S&P 500 نیز به عنوان یکی از دلایل حرکت کند قیمت فعلی آن در نظر گرفته شده است، در حالی که طلا به بالاترین حد چند هفته اخیر صعود کرد. با این حال، حرکت قیمت کاملاً مشابه نیمه اول سال 2021 است، جایی که طلا در دو سه ماهه اول از BTC برتری داشت در حالی که بیت کوین رابطه نزدیکی با بازار سهام داشت.
در اواسط سه ماهه سوم، BTC همبستگی خود را با بازار سهام شکست و به بالاترین حد خود رسید، در حالی که طلا به پایین‌ترین حد خود سقوط کرد.

 

برای مطالعه خبر اصلی این‌جا را کلیک کنید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا