آلت کوین

ارز کیشو چیست | تحلیل و بررسی ارز kishu inu و پیش ‌بینی قیمت آن در آینده

از مهم‌ترین موضوعاتی که امروزه در بین مردم بسیار رواج پیداکرده است، موضوع ارزهای دیجیتال است. این در حالی است که ممکن است این موضوع در سال‌های گذشته برای مردم بسیار ناآشنا بود؛ اما امروزه بخش اعظمی از مردم با آن سروکار دارند. یکی از ارز‌های دیجیتال، ارز کیشو اینو است که این ارز بخشی از میم کوین‌ها است. اگر نمی دانید که ارز کیشو چیست در ادامه به تحلیل و بررسی ارز کیشو kishu inu و پیش ‌بینی قیمت آن در آینده می‌پردازیم.

ارز کیشو چیست

برایی تحلیل و بررسی ارز کیشو kishu inu و پیش ‌بینی قیمت آن در آینده، ابتدا باید بدانیم رمز ارز کیشو اینو چیست. ارز دیجیتال کیشو اینو KISHU ارز یکی از میم کوین‌ها MEME است. این رمز ارز یعنی ارز دیجیتال KISHU بین ارزهای رمزهای جدید و نوپا به‌عنوان رقیبی برای دوج کوین Dogecoin شناخته می‌شود. همچنین این ارز دیجیتال به‌عنوان پاداش بین کاربران توزیع می‌شود.

ارز دیجیتال کیشو اینو KISHU از یک تصویر سگ برای نماد خود الهام گرفته است که درواقع همانند رمز ارز شیبا تصویر این سگ به‌عنوان نماد تجاری این ارز دیجیتال شناخته می‌شود. درواقع ارز دیجیتال کیشو KISHU عملکرد و ساختاری شبیه به رمز ارزهایی همچون دوج کوین و شیبا دارد.

ارز کیشو چیست ، آینده ارز کیشو
ارز کیشو چیست ، آینده ارز کیشو

ویژگی ارز کیشو

  • از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز کیشو هزینه‌ی کم آن است. انتقال بین کیف پول‌ها به خارج از مرز است که ازاین‌رو هزینه کمتری نسبت به هزینه‌های بانک‌ها دارد.
  • ارز کیشو درآمدی غیرفعال و بی‌خط راست. با قرار دادن سکه کیشو، درآمدی جدید از سکه به کیف پول اضافه می‌شود؛ بدون معامله می‌توانید سود کنید.
  • سود دریافتی این ارز، کاربرانی که سکه در اختیاردارند با پرداخت وام به کسانی که به شبکه بدهی دارند، کارمزد دریافت می‌کنند.
  • ارز کیشو اینو با سرعت بسیار زیادی در معاملات انجام می‌شود، به صورتی که در زمان کوتاهی، معادلات ایمنی را انجام می‌دهد.

معرفی صرافی‌هایی که کیشو اینو KISHU را پشتیبانی می‌کنند

ارز دیجیتال کیشو اینو KISHU در 17 آپریل سال 2021 به بازار رمز ارزها وارد شد و به‌سرعت به یکی از مشهورترین ارزهای رمز پایه در سال 2021 تبدیل شد. یکی از پروژه‌های کیشو اینو صرافی غیرمتمرکز کیشوسواپ KISHU Swap است. در این صرافی غیرمتمرکز امکان تعویض توکن های ERC-20 وجود دارد. توجه کنید که ارز دیجیتال کیشو اینو KISHU مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. ارز دیجیتال KISHU در صرافی‌هایی مانند Uniswap، CoinTiger، Biki و OKEx پشتیبانی می‌شود. برخی از آن‌ها را به‌اختصار معرفی می‌کنیم.

ارز کیشو چیست ، آینده ارز کیشو
ارز کیشو چیست ، آینده ارز کیشو

Uniswap OKEx: صرافی اوکی اکسچنج از پلتفرم‌های معاملاتی است که از تعداد زیادی از رمز ارزها پشتیبانی می‌کند. این صرافی علاوه بر ارز دیجیتال کیشو اینو KISHU از پولکادات، سولانا، فایل کوین و … پشتیبانی می‌کند.

CoinTiger: راه‌اندازی و تأسیس صرافی کوین تایگر در تاریخ 15 نوامبر 2017 صورت گرفت. این صرافی به‌عنوان یک صرافی متمرکز معرفی‌شده است و در سنگاپور واقع است.

Gate.Io: صرافی Gate.Io امکان مبادله رمز ارزهایی همچون دوج کوین، ریپل، لایت کوین، کاردانو و … را میسر می‌کند.

BKEX: صرافی BKEX اضافه بر رمز ارز کیشو اینو KISHU از ارزهای دیجیتال دیگری همچون بیت کوین، اتریوم، کاردانش، ری پل و … پشتیبانی می‌کند.

BiKi: در این صرافی ارز دیجیتال امکان مبادله بیش از 470 ارز رمز پایه وجود دارد. این صرافی قصد دارد تا یک پلتفرم امن و معتبر را برای مبادله ارزها ارائه دهد.

صرافی غیرمتمرکز کیشو سواپ Kishu Swap

صرافی کیشو سواپ Kishu Swap یکی از پروژه‌های کیشو اینو است. این صرافی به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز یا DEX در جامعه است. در این صرافی به دارندگان قابلیت تعویض دارایی‌های مبتنی بر استاندارد ERC-20 داده می‌شود.

صرافی کیشو سواپ توسط صرافی یونی سواپ Uniswap توسعه داده‌شده است که امن‌ترین و مورد اعتقادترین DEX در جهان است. علاوه بر این، صرافی کیشو سواپ به‌عنوان بنیادی عمل می‌کند که بسیاری از تلاش‌های جامعه کیشو بر روی آن انجام می‌شود و منحصر به دارندگان رمز ارز کیشو است.

هدف ارز کیشو

ارز KISHU توکن بومی پلتفرم کیشو اینو است که برای هدف‌های متعددی در خود پلتفرم مورداستفاده قرار می‌گیرد. هدف کیشو اینو برخلاف سایرمیم کوین‌ها در صنعت رمز ارزها نیست، بلکه در عوض، توانسته است تغییراتی را در نماد خود ایجاد کند تا بر روی مخاطبان جهانی تمرکز کرده و درواقع مردم را به‌ معاملات کیشو اینو تشویق کند. این پروژه برخلاف بسیاری از پروژه‌های قدیمی، دارندگان توکن خود را با توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، جوایز مشارکت و مبادلات غیرمتمرکز آشنا می‌کند.

ارز کیشو چیست ، آینده ارز کیشو
ارز کیشو چیست ، آینده ارز کیشو

نحوه عملکرد ارز کیشو

 همان‌طور که در تحلیل و بررسی ارز کیشو اینو (KISHU) گفتیم، یک پلتفرم غیرمتمرکز است و توکن کیشو که مبتنی بر استاندارد ERC-20 در شبکه اتریوم است، در مرکز همه امور آن قرار دارد. دارندگان توکن این پروژه، جوایز انحصاری، توکن ان اف تی (NFT)، کالا، مبادله امتیازات دیگری را می‌توانند دریافت کنند. توسعه‌دهندگان کیشو اینو معتقدند، کیشو اینو میم کوینی نیست که به‌راحتی و در طول زمان از بین برود و اعتماد و طول عمر را به نیز به دارندگان این ارز مژده می‌دهد.

نحوه عملکرد این توکن به این صورت است که توکن ها را می‌سوزاند و مجدداً توزیع می‌کند تا مانع از تورم شود و درواقع مانع از ظاهر شدن حباب در بازار رمز ارزها می‌شود. به عبارتی در این روش از دو درصد کارمزد، یک درصد از هزینه کارمزد هر معامله سوزانده می‌شود و یک درصد دیگر به‌عنوان پاداش بین توزیع‌کنندگان تقسیم می‌شود.

آینده ارز کیشو KISHU

اگر تجربه انجام معاملات در بازارهای مالی را داشته باشید، می‌بینید که بازارهای مالی نوسانات زیادی دارد. عوامل گوناگونی می‌تواند بر قیمت رمز ارزها تأثیر بگذارد. تحلیل و بررسی ارز کیشو kishu inu و پیش‌بینی قیمت آن در آینده

در بازارهای مالی به‌ویژه رمز ارزها همیشه به این نکته توجه کنید که هیچ‌چیزی تضمین‌شده نیست. بسیاری از افراد به‌خصوص سرمایه‌گذاران بر این باورند که ارزهایی که قیمت آن کمتر از یک دلار است مانند کیشو اینو، جهش بزرگی خواهند داشت اما باید توجه کرد که این نوع از کوین‌ها از نوسان بازار استفاده کرده و آینده آن‌ها به شکل تضمینی قابل پیش‌بینی نیست. تحلیل و بررسی ارز کیشو kishu inu و پیش ‌بینی قیمت آن در آینده از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

در حال حاضر، ارزش کیشو حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار است و نرخ قابل‌توجهی در معاملات ندارد؛ اما چنانچه بر روی این ارز با مبالغ بالا سرمایه‌گذاری کنید، اگر ارزش آن افزایش یابد، می‌تواند یک جهش بزرگ باشد و شما سود زیادی کسب کنید. معمولاً سرمایه‌گذاران تصور می‌کنند که سرمایه‌گذاری روی کوین‌های زیر ۱ دلار حتماً سودمند خواهد بود. باید در نظر بگیرید که ارزهای دیجیتال مانند کیشو اینو و شیبا اینو همانند دوج کوین از بازار گرم سکه‌ها استفاده می‌کنند. این فضا با افزایش انواع کوین‌های هیجان‌انگیز باعث ظاهر شدن حباب در بازار ارز دیجیتال می‌شود.

به‌طورکلی تحلیل و بررسی ارز کیشو kishu inu و پیش ‌بینی قیمت آن در آینده ، به اطلاعات بیشتری نیاز داریم، اما با این توضیحات هم یک دید اجمالی نسبت به آن پیدا می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا