اخبار رمز ارز

اتریوم ممکن است دوباره به قیمت 3436 دلار کاهش یابد

اتریوم  در 48 ساعت گذشته پس از اصلاح صعودی دوباره سقوط کرده است. اگر امروز قیمت به زیر پایین ترین سطح قبلی یعنی 3676 دلار سقوط کند، اتر به پایین ترین سطح 3409 دلار ادامه خواهد داد.

رکود فعلی از 1 دسامبر، زمانی که اتر به بالاترین سطح 4755 دلار رسید، ادامه دارد. از زمان رد کردن اوج اخیر، قیمت اتر مجموعه‌ای از اوج‌ها و افت‌های پایین‌تر را ایجاد کرده است. در حال حاضر، با افزایش فشار فروش، بزرگ‌ترین آلت‌کوین پایین‌ترین قیمت خود را ثبت می‌کند. اگر آلتکوین به پایین ترین سطح قبلی کاهش قیمت در 4 دسامبر سقوط کند، می توان گفت که بازار به قلمرو فروش بیش از حد رسیده است. در همین حال، در زمان انتشاراین، اتر به پایین ترین سطح 3883 دلار سقوط کرده است.

 

تجزیه و تحلیل شاخص اتریوم

حرکت نزولی فعلی اتر به پایین ترین سطح 42 شاخص قدرت نسبی ،برای دوره 14 رسیده است. این حرکت در منطقه روند نزولی و زیر خط وسط 50 است. اگر قیمت روزانه به سطح 30 RSI سقوط کند، بازار به منطقه اشباع فروش خواهد رسید. در حال حاضر، بازار زیر 80 درصد منطقه Stochastic در نمودار روزانه است و  در یک حرکت نزولی قرار دارد.

 

شاخص های تکنیکال:

سطوح مقاومت اصلی – 4500 دلار و 5000 دلار

سطوح پشتیبانی اصلی – 3500 دلار و 3000 دلار

 

مسیر بعدی اتریوم چیست؟

اتریوم از اول دسامبر در روند نزولی قرار داشته است. فشار فروش فعلی احتمالاً به سمت نزول ادامه خواهد یافت. در همین حال، در 10 دسامبر، روند نزولی شاهد یک کندل اصلاحی بود که سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8٪ را آزمایش کرد. اصلاحی نشان می دهد که اتریوم به سطح extension فیبوناچی 1.618 یا 3444 دلار سقوط می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا