اخبار رمز ارز

اتریوم در یک شب 10 درصد کاهش پیدا کرد اما آیا اصلاح قیمت آن تمام شده است؟

سطوح پشتیبانی کلیدی: 4,175دلار و 3850 دلار

سطوح مقاومت کلیدی: 4350 دلار و  5075 دلار

اتر  قبلاً علائم هشدار دهنده زیادی مبنی بر وقوع یک رکود در بازار داده بود.

طبق  پرچم‌گذاری قبلی، قیمت به زیر wedge  صعودی (که یک شکل نزولی بود) شکست و MACD یک تلاقی نزولی در بازه زمانی روزانه انجام داد. امروز، این سیگنال‌ها با کاهش 10 درصدی قیمت محقق شدند و اتر را به پایین‌تر از سطح کلیدی 4400 دلار رساندند.

این مهم است که قبل از تجزیه و تحلیل بیشتر ببینیم کندل امروز چگونه بسته می شود. اکنون اتر پشتیبانی خوبی در 3850 دلار دارد. تا زمانی که این سطح حفظ شود،این ارز دیجیتال در بلندمدت صعودی باقی می ماند.

 

تکنیکال

حجم معاملات: با این افت قیمت، حجم معاملات افزایش یافت که نشان دهنده روند نزولی است. اگر خرس‌ها از قیمت فعلی راضی نباشند، اتریوم می‌تواند به سمت کنر تا مقدار پشتیبانی کلیدی کاهش یابد.

RSI: RSI مانند همه شاخص ها دچار مشکل شد و در حال حاضر در بازه زمانی 4 ساعته زیر 30 نقطه قرار دارد. این نشان می دهد که بخش عمده ای از اصلاحات قبلاً اتفاق افتاده است، و ممکن است در آینده جهش صورت گیرد.

مکدی: مکدی در بازه زمانی روزانه، چند روز پیش هشداری اولیه داد که اتر در حال نزول است، که زمانی تایید شد که میانگین متحرک آن سطح نزولی را قطع کرد. این مساله با گذشت زمان تشدید شد و امروز بیشترین افت قیمت را از سپتامبر داشته ایم. مکدی در تمام بازه های زمانی تا کنون نزولی باقی ماند.

پیش بینی کوتاه مدت برای اترروند  نزولی است و به نظر می رسد احتمال زیادی وجود دارد که اتر سطح پشتیبانی کلیدی 3850 دلار را دوباره آزمایش کند. اگر این سطح حفظ شود، اتر می تواند به روند صعودی بازگردد و پیش بینی را به روند صعودی برگرداند. در حال حاضر، ساختار بازار بلندمدت اتر همچنان مثبت است. تنها شکستن سطح پشتیبانی کلیدی فعلی می تواند آن را تغییر دهد.

کاهش روند اتریوم در چند روز گذشته با این افت تایید شد و قیمت با حاشیه قابل توجهی کاهش یافت. در کوتاه مدت، پیش بینی می شود که قبل از تصمیم گیری بازار در مورد مراحل بعدی، شاهد تثبیت قیمت در حدود 4000 دلار باشیم. بسته شدن قیمت کمتراز مقاومت کلیدی در 3,847 دلار، گاوها را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند، اما این امر در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا