اخبار رمز ارز

اتریوم به کمتر از 4000 دلار رسید

اتریوم برای اولین بار از ماه اکتبر به بعد به کمتر از 4000 دلار رسید.

به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم برای مدت کوتاهی به زیر یکی از قوی ترین پشتیبانی ها سقوط کرده است. در حال حاضر، دومین ارز دیجیتال بزرگ به بالای 4000 دلار بازگشته است، اما ممکن است بازار هنوز برای بازیابی V شکل آماده نباشد.

نرخ نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال برای اتریوم در چند ساعت گذشته به 60 میلیون دلار رسیده است. بر اساس داده‌های صرافی‌های متمرکز مختلف، تعداد قابل توجهی از سفارش‌های اهرمی برای اتریوم در سطح پشتیبانی ۴۰۰۰ دلاری یا نزدیک به آن جمع‌آوری شده‌اند.

پیش از این، اتریوم بارها منطقه نزدیک به 4000 دلار را آزمایش می کرد اما نتوانست از آن عبور کند و زیر آن باقی بماند. در حال حاضر، اتریوم با قیمت 4053 دلار با 10 درصد زیان روزانه معامله می شود.

U.Today قبلا گزارش داده بود که تحلیلگران بلومبرگ معاملات اتریوم را برای مدت طولانی پس از رکورد قیمت در محدوده ای محدود می بینند. حاشیه پایینی این محدوده 4000 دلار و حاشیه بالایی 5000 دلار بود.

سایر رمزارزهای پایه مانند بیت کوین، کاردانو یا دوج 7 درصد از ارزش خود را از دست دادند که در مقایسه با ضرر 10 درصدی اتریوم اندکی کمتر است. بر اساس داده‌های TradingView، بازار ارزهای دیجیتال عمدتاً مسیر بازار سهام را با از دست دادن سریع ارزش به دلیل خطرات احتمالی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونای جدید، دنبال می‌کند.

با توجه به جریان های صرافی ها، معامله گران هنوز برای فروش همه دارایی های خود عجله ندارند، در حالی که پیش از این زمانی که بیت کوین نزدیک به 60000 دلار معامله می شد، جریان های ورودی قوی تری وجود داشت. در حال حاضر، فشار اصلی فروش از سوی مؤسسات و خرده‌فروشی ها می‌آید و فعالیت کیف پول استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال همچنان در پایین‌ترین حد سال باقی مانده است.

همچنین بخوانید:   بیت کوین به آرامی بالای 54000 دلار تثبیت می شود، آیا آماده بازگشت هست؟

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا