اخبار رمز ارز

اتریوم به بالای 4300 دلار باز می گردد

دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان اتریوم  بیش از 6 درصد افزایش یافته و از سطح 4300 دلار گذشته است. در روز جمعه، 19 نوامبر، قیمت اتریوم لحظه‌ای کاهش یافت و به زیر 4000 دلار رفت که بیش از 15 درصد بالاترین سطح خود در هفته گذشته را اصلاح کرد.

برخی شاخص های زنجیره ای اتریوم و فاندامنتال آن نشان می دهد که اتریوم به نمایش قدرت خود ادامه خواهد داد.

 

شاخص های کلیدی

نهنگ های اتریوم غیر مبادله ای در این اصلاح قیمت عرضه گسترده ای را به دست آورده اند. از سوی دیگر، میانگین کارمزد گس تا حدود ۸۰ درصد در هفته گذشته اصلاح شده است که به احتمال زیاد استفاده از اتریوم توسط معامله گران را به حرکت در می آورد. Santiment ارائه دهنده داده های زنجیره ای توضیح می دهد:

اتریوم  به بالای 4330 دلار بازگشته است، واستفاده از آن با میانگین کارمزد تنها 11.46 دلار برای معامله گران منطقی تر است. پنج روز پیش درست قبل از سقوط قیمت اتریوم کارمزدها به 55.65 دلار برای هر تراکنش افزایش یافته بود واکنون هزینه کارمز جدید تنها 20 درصد قیمت قبلی است.

از سوی دیگر، عرضه اتریوم در حال کاهش بوده است. پس از هاردفورک لندن در اوایل آگوست 2021، عرضه اتر به طور عمده تغییر کرده است. شبکه بلاک چین اتریوم  نزدیک به مجموع یک میلیون اتریوم را سوزانده است.

تا کنون از زمان هاردفورک لندن، در مجموع 947000 اتر سوخته است. این رقم 4 میلیارد دلار ارزش دارد. ارائه دهنده داده های زنجیره ای Glassnode گزارش می دهد:

نرخ سوزاندن روزانه به طور پیوسته در ماه های گذشته از زمان فورک لندن افزایش یافته است. با نرخ سوزاندن ده الی پانزده هزار اتر در روز، انتظار می‌رود که طی چند روز آینده یک میلیون اتر از بین برود.

مقدار اتر سوزانده شده شروع به تغییر آشکار مسیر عرضه اتر کرده است. عرضه اتر در حال گردش در شبکه اکنون 0.8٪ کمتر از آنچه بدون اجرای EIP-1559 بوده است.

اتریوم امروز بازگشت خود را نشان داد. اگر اتر در بسته شدن هفتگی 4000 دلار را حفظ کند، این افت برای سرمایه‌گذاران صعودی خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا