اخبار رمز ارز

آلت کوین های بزرگ در هفته گذشته تا 50 درصد ضرر کردند

همانطور که در CoinMarketCap مشاهده می شود، با کاهش قیمت امروز بیت کوین به حداقل 33027 دلار ، آلت کوین های با ارزش بالا، به ویژه آنهایی که در بین 100 کوین برتر هستند، ،در هفته گذشته 50 درصد زیان کردند.

بیت کوین کاهش خود را ازهفته قبل ادامه داد و به 33027 دلار رسید. بر اساس داده های CoinMarketCap، بیت کوین با قیمت فعلی 33923 دلار در 24 ساعت گذشته 5.54 درصد و در هفته گذشته 20.83 درصد ، کاهش یافته است.

دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته 9.75 درصد و در هفته گذشته 30.89 درصد کاهش داشته است. اکثر آلت کوین ها، به ویژه 100 کوین برتر، در حال حاضر در وضعیت قرمز معامله می شوند و اکثر آنها زیان قابل توجهی را ثبت کردند.

در 24 ساعت گذشته، سولانا 17.49 درصد و Near protocol  پانزده درصد کاهش یافته اند و همچنین ارزهای دیجیتال Enjin Coin و Curve DAO نیز به میزان زیادی کاهش یافته اند.

در هفت روز گذشته دارایی هایی مانند سولانا ، ماتیک، چین لینک، هارمونی و Near Protocol تقریباً نیمی از ارزش های قبلی خود را از دست داده اند. طبق گزارش CoinGlass، در 24 ساعت گذشته، نزدیک به 345 میلیون دلار لیکویید صورت گرفته است. در مجموع 104342 معامله‌گر با کاهش قیمت‌ها، لیکویید شدند، در حالی که بزرگترین لیکویید در Bitmex به ارزش XBTUSD  شش میلیون دلاراتفاق افتاد، ارزش کلی بازار کریپتو به 1.54 تریلیون دلار می رسد که در 24 ساعت گذشته 7.08 درصد کاهش داشته است.

آیا بیت کوین هنوز به سطح پایین خود نرسیده است؟

به گفته کی یونگ جو، مدیر عامل Cryptoquant، بیت کوین ممکن است تحت فشار نزولی بیشتری قرار گیرد زیرا شاخص MVRV هنوز سطح پایین چرخه را مشخص نکرده است.

کی یونگ جو می گوید  : “MVRV در حال حاضر 1.50 است، که نشان می دهد کیف پول های بیت کوین هنوز 50٪ سود غیر واقعی دارند.اگر این پایان چرخه گاوی است، ما باید چشم خود را به این شاخص کلاسیک نگه داریم تا به سطح پایین چرخه دست پیدا کنیم.از نظر سابقه تاریخی، سطح پایین چرخه زمانی ایجاد می‌شود که MVRV به زیر 1 برسد.”

کی یونگ جو یک شرط را پیشنهاد می کند که بر اساس آن روند قیمت بیت کوین ممکن است معکوس شود: “نهنگ های قدیمی بیت کوین می توانند باعث معکوس شدن روند قیمت شوند. به نظر می رسد آنها بیت کوین ها را به بازیکنان جدید درسطوح بالا یا سطوح پایین فروخته اند.CDD تعدیل‌شده عرضه به دیدن این تقاضای تازه کمک می‌کند.”

برای خواندن این مطلب به زبان اصلی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا